Tbilisi

2012

Chengdu

Chengdu, Chiny

Z samego rana wybraliśmy się w podróż do położonego za miastem Centrum. Jednakże przed tym zjedlismy tradycyjne chińskie śniadanie: smażoną na głębokim oleju bułkę maczaną w ciepłym mleku.Podrózując do CRPW wybraliśmy najtańszy z możliwych sposobów transportu: miejski.Najpierw

Pekin, Chiny

W Pekinie - jeden jedyny raz podczas naszej 33 dniowej podróży - padał deszcz.My akurat w ten dzień mieliśmy zarezerwowane bilety lotnicze do Chengdu - także szczęśliwie dzień nie okazał się stracony przez niekorzystną pogodę. Po 5 dniach w Pekinie udaliśmy się samolotem do Chengdu. Start mieliśmy z małego lotniska na południu Pekinu - przylot do Chengdu ok godziny 20. Nocleg mieliśmy u bardzo sympatycznej chińskiej rodziny (znalezionej na portalu hospitalityclub), John pofatygował się po nas nawet na lotnisko położone ok.

Pekin - Wielki Mur, Chiny

Cóż.... na Mur wybralismy się z chińską wycieczką chcąc uniknąć nadmiernego tłoku na odcinkach połozonych jak najbliżej miasta. Namiary na wycieczkę dostaliśmy od koników przed wejściem do Zakazanego Miasta dnia poprzedniego - ulotkę z numerem telefonu.Następnie wieczorem skorzystaliśmy z uprzejmości naszego znajomego i jego dziewczyny która ustaliła, że autobus ma przyjechać po nas na stację metra o godzinie 6.30 rano .....

Pekin, Chiny

Drugi dzień pobytu w Pekinie pojechaliśmy do "mekki" turystycznej: odwiedziliśmy Plac Tiananmen, Maozoleum Mao oraz Zakazane Miasto...To co rzuca się w oczach w Chinach - jest to jeden wielki plac budowy, szczególnie jesli chodzi o osiedla mieszkaniowe i drogi. Plac jest... jakby to powiedzieć...

Po kilku godzinach dość przyjemnej podróży wysłużonym Boeing`em LOTu przywitało nas lotnisko w Pekinie - a dokładniej terminal 3. Terminal należy do jednych z największych lotnisk świata i rzeczywiście jego wielkość budzi podziw. Wystarczy stwierdzić, że pomiędzy jego poszczególnymi budynkami (odprawa, odbiór bagażu) podróżni poruszają się wewnętrzną kolejką..... Natomiast aby dostać się z lotniska do centrum można skorzystać z busa, taxi lub ....

Warszawa - Okęcie, Rzeczpospolita Polska

http://http://Po trzygodzinnej przyjemnej podróży Polskim-Busem i godzinnym spacerku z przystanku Metro-Wilanowska znaleźliśmy się około godziny 13 na Okęciu. Po bezproblemowym przejściu odprawy pozostało nam jedynie czekać na odlot.... Początek podróży minął bardzo sprawnie i sympaty

ostatni wpis:16 lis 2012  (11 lat temu)
pierwszy wpis:13 lis 2011  (12 lat temu)