całkowita | 331 |
---|---|
krajowe | 48 |
kontynentalne | 225 |
międzykontynentalne | 58 |
widokowe, inne * | 0 |
godzin | 1131:05 |
---|---|
dni | 47,1 |
tygodni | 6,7 |
miesięcy | 1,57 |
lat | 0,129 |
w kilometrach | 833 682 |
---|---|
w milach | 517 815 |
okrążenia równika | 20,8 |
dystans do księżyca | 2,169 |
dystans do słońca | 0,0056 |
lotniska | 82 |
---|---|
linie lotnicze | 33 |
samoloty | 14 |
trasy | 204 |
państwa | 34 |
najdłuższy pokonany dystans | 10 781 km z: Ninoy Aquino Intl - Manila, Philippines do: Heathrow - London, United Kingdom |
---|---|
najkrótszy pokonany dystans | 131 km z: Mactan Cebu Intl - Cebu, Philippines do: Dumaguete - Dumaguete, Philippines |
średni dystans w ramach jednego lotu | 2 519 km |
najdłużej trwający lot | 13:55 h z: Ninoy Aquino Intl - Manila, Philippines do: Heathrow - London, United Kingdom |
najkrócej trwający lot | 0:30 h z: Mactan Cebu Intl - Cebu, Philippines do: Iloilo - Iloilo, Philippines |
średnia długość lotu | 3:25 h |
nazwa | liczba | |||
---|---|---|---|---|
1. | WRO | Wroclaw, Poland | 84 | 12,7% |
2. | MAN | Manchester, United Kingdom | 49 | 7,4% |
3. | DXB | Dubai, United Arab Emirates | 48 | 7,3% |
4. | LPL | Liverpool, United Kingdom | 42 | 6,3% |
5. | CEB | Cebu, Philippines | 32 | 4,8% |
6. | GLA | Glasgow, United Kingdom | 32 | 4,8% |
7. | BKK | Bangkok, Thailand | 26 | 3,9% |
8. | MNL | Manila, Philippines | 26 | 3,9% |
9. | DOH | Doha, Qatar | 20 | 3% |
10. | MAD | Madrid, Spain | 20 | 3% |
11. | EDI | Edinburgh, United Kingdom | 17 | 2,6% |
12. | STN | London, United Kingdom | 14 | 2,1% |
13. | PIK | Prestwick, United Kingdom | 14 | 2,1% |
14. | NCL | Newcastle, United Kingdom | 13 | 2% |
15. | LHR | London, United Kingdom | 11 | 1,7% |
16. | CRK | Angeles City, Philippines | 9 | 1,4% |
17. | KUL | Kuala Lumpur, Malaysia | 8 | 1,2% |
18. | HKG | Hong Kong, Hong Kong | 8 | 1,2% |
19. | FRA | Frankfurt, Germany | 8 | 1,2% |
20. | SIN | Singapore, Singapore | 8 | 1,2% |
nazwa | liczba | |||
---|---|---|---|---|
1. | United Kingdom | 228 | 34,4% | |
2. | Poland | 103 | 15,6% | |
3. | Philippines | 78 | 11,8% | |
4. | United Arab Emirates | 52 | 7,9% | |
5. | Thailand | 32 | 4,8% | |
6. | Spain | 32 | 4,8% | |
7. | Qatar | 20 | 3% | |
8. | Germany | 20 | 3% | |
9. | Vietnam | 10 | 1,5% | |
10. | Malaysia | 10 | 1,5% | |
11. | Singapore | 8 | 1,2% | |
12. | Netherlands | 8 | 1,2% | |
13. | Hong Kong | 8 | 1,2% | |
14. | South Korea | 4 | 0,6% | |
15. | Ireland | 4 | 0,6% | |
16. | France | 4 | 0,6% | |
17. | Finland | 4 | 0,6% | |
18. | Belgium | 4 | 0,6% | |
19. | Czech Republic | 3 | 0,5% | |
20. | United States | 2 | 0,3% |
nazwa | liczba | ||
---|---|---|---|
1. | Boeing 737 | 115 | 35,6% |
2. | Airbus 320 | 74 | 22,9% |
3. | Boeing 777 | 51 | 15,8% |
4. | Airbus 380 | 20 | 6,2% |
5. | Airbus 321 | 15 | 4,6% |
6. | Airbus 319 | 14 | 4,3% |
7. | Boeing 787 Dreamliner | 9 | 2,8% |
8. | Airbus 350 | 8 | 2,5% |
9. | Airbus 330 | 6 | 1,9% |
10. | Embraer 190 | 4 | 1,2% |
11. | ATR 72 | 3 | 0,9% |
12. | Boeing 747 | 2 | 0,6% |
13. | inny | 1 | 0,3% |
14. | De Havilland Canada Dash 8 | 1 | 0,3% |
nazwa | liczba | ||
---|---|---|---|
1. | Ryanair | 101 | 30,5% |
2. | Emirates Airline | 53 | 16% |
3. | Wizz Air | 31 | 9,4% |
4. | easyJet | 23 | 6,9% |
5. | Qatar Airways | 20 | 6% |
6. | Cebu Pacific | 14 | 4,2% |
7. | Lufthansa | 10 | 3% |
8. | Philippine Airlines | 9 | 2,7% |
9. | Philippines AirAsia | 8 | 2,4% |
10. | Jet2.com | 7 | 2,1% |
11. | AirAsia | 7 | 2,1% |
12. | Thomas Cook Airlines | 4 | 1,2% |
13. | Finnair | 4 | 1,2% |
14. | Etihad Airways | 4 | 1,2% |
15. | Cathay Pacific | 4 | 1,2% |
16. | VietJetAir | 3 | 0,9% |
17. | Thai AirAsia | 3 | 0,9% |
18. | Norwegian Air Shuttle | 3 | 0,9% |
19. | Vietnam Airlines | 2 | 0,6% |
20. | United Airlines | 2 | 0,6% |
nazwa | liczba | ||
---|---|---|---|
1. | LPL - WRO | 15 | 4,5% |
2. | WRO - LPL | 12 | 3,6% |
3. | WRO - PIK | 8 | 2,4% |
4. | DXB - MAN | 8 | 2,4% |
5. | MAN - DXB | 7 | 2,1% |
6. | BKK - DXB | 7 | 2,1% |
7. | LPL - MAD | 6 | 1,8% |
8. | DXB - BKK | 6 | 1,8% |
9. | WRO - NCL | 4 | 1,2% |
10. | WRO - MAN | 4 | 1,2% |
11. | STN - WRO | 4 | 1,2% |
12. | MNL - CEB | 4 | 1,2% |
13. | MAD - LPL | 4 | 1,2% |
14. | EDI - DOH | 4 | 1,2% |
15. | DOH - EDI | 4 | 1,2% |
16. | CRK - DXB | 4 | 1,2% |
17. | CEB - MNL | 4 | 1,2% |
18. | CEB - CRK | 4 | 1,2% |
19. | BHX - WRO | 4 | 1,2% |
20. | WRO - STN | 3 | 0,9% |
prywatny | biznesowy |
---|---|
319 | 12 |
od okna | od przejścia | w środku |
---|---|---|
115 | 121 | 59 |
ekono- miczna |
ekonomiczna Plus |
biznes | pierwsza |
---|---|---|---|
329 | 0 | 2 | 0 |
jest z nami od: | 2 lut 2013 (11 lat temu) |
ostatnio widziany: | 12 mar 2024 (2 tyg. temu) |
strona jest częścią portalu transazja.pl
© 2004-2024 transazja.pl
transAzja.pl to serwis internetowy promujący indywidualne podróże po Azji. Przez wirtualny przewodnik po miastach opisuje transport, zwiedzanie, noclegi, jedzenie w wielu lokalizacjach w Azji. Dzięki temu zwiedzanie Chin, Indii, Nepalu, Tajlandii stało się prostsze. Poza tym, transAzja.pl prezentuje dane klimatyczne sponad 3000 miast, opisuje zalecane szczepienia ochronne i tropikalne zagrożenia chorobowe, prezentuje też informacje konsularne oraz kursy walut krajów Azji. Pośród usług dostępnych w serwisie są pośrednictwo wizowe oraz tanie bilety lotnicze. Dodatkowo dzięki rozbudowanemu kalendarium znaleźć można wszystkie święta religijnie i święta państwowe w krajach Azji. Serwis oferuje także możliwość pisania travelBloga oraz publikację zdjęć z podróży.