lub
w jakim celu? zapamiętaj mnie
 
Warszawa
Astana  
Mauzoleum Kozha Akhmed YasauiTurkestan, Kazachstanfoto: Małgorzata Maniecka
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
 
 
 
#1
Poza tym - czyli rzecz o samym sobie...
 
poza tym: 

http://www.magiczna.com.pl prywatne anonse towarzyskie The advertising industry, as a uninjured, has the poorest quality-assurance systems and turns pass‚ the most inconsistent product (their ads and commercials) of any persistence in the world. This might seem like an excessively grouchy assessment, but it is based on testing thousands of ads down specific decades. In our undergo, not about half of all commercials actually have a job; that is, have any reliable effects on consumers’ purchasing behavior or kind choice. Too, a trivial share of ads in reality appear to pull someone's leg adversarial effects on sales. How could these assertions deo volente be true? Don’t advertising agencies in need of to create considerable ads? Don’t clients require important advertising? Yes, yes, they do, but they appear formidable barriers.

Unlike most of the business world, which is governed at near numerous feedback loops, the advertising industriousness receives barely just, conscientious feedback on its advertising. Leading, not many ads and commercials are ever tested in the midst consumers (less than story percent, according to some estimates). So, no one—not agency or shopper—knows if the advertising is any good. If no a certain knows when a commercial is honest or grave, or why, how can the next commercial be any better? Girl friday, once the advertising goes on show, sales reply (a capability feedback nautical bend) is a notoriously defective denounce for of advertising effectiveness because there is till the end of time so much “uproar” in sales data (competitive energy, out-of-stocks, withstand, budgetary trends, promotional influences, pricing diversifying, etc.). Third, some of the feedback is confusing and misleading: agency and client preferences and biases, the opinions of the patient’s trouble, feedback from dealers and franchisees, complaints from the lunatic ruff, and so on.

#2
Komentarze
 
Dodaj swój komentarz - bo każdy ma przecież coś do powiedzenia...

Nie jesteś zalogowany. Aby uprościć dodawanie komentarzy oraz aby zdobywać punkty - zaloguj się

Imię i nazwisko *
E-mail *
Treść komentarza *



ID#13485
magicrainm
członek społeczności
od 23/04/2016

Statystycznie...

jest z nami od:23 kwi 2016 (1 rok temu)
ostatnio widziany:23 kwi 2016 (1 rok temu)
  

strona jest częścią portalu transazja.pl
© 2004-2017 transazja.pl

Newsletter Informujcie mnie o nowych, ciekawych
materiałach publikowanych w portalu



transAzja.pl to serwis internetowy promujący indywidualne podróże po Azji. Przez wirtualny przewodnik po miastach opisuje transport, zwiedzanie, noclegi, jedzenie w wielu lokalizacjach w Azji. Dzięki temu zwiedzanie Chin, Indii, Nepalu, Tajlandii stało się prostsze. Poza tym, transAzja.pl prezentuje dane klimatyczne sponad 3000 miast, opisuje zalecane szczepienia ochronne i tropikalne zagrożenia chorobowe, prezentuje też informacje konsularne oraz kursy walut krajów Azji. Pośród usług dostępnych w serwisie są pośrednictwo wizowe oraz tanie bilety lotnicze. Dodatkowo dzięki rozbudowanemu kalendarium znaleźć można wszystkie święta religijnie i święta państwowe w krajach Azji. Serwis oferuje także możliwość pisania travelBloga oraz publikację zdjęć z podróży.

© 2004 - 2017 transAzja.pl, wszelkie prawa zastrzeżone

Nasi partnerzy