całkowita | 311 |
---|---|
krajowe | 41 |
kontynentalne | 133 |
międzykontynentalne | 134 |
widokowe, inne * | 3 |
godzin | 1332:55 |
---|---|
dni | 55,5 |
tygodni | 7,9 |
miesięcy | 1,85 |
lat | 0,152 |
w kilometrach | 928 687 |
---|---|
w milach | 576 824 |
okrążenia równika | 23,17 |
dystans do księżyca | 2,416 |
dystans do słońca | 0,0062 |
lotniska | 81 |
---|---|
linie lotnicze | 50 |
samoloty | 30 |
trasy | 191 |
państwa | 39 |
najdłuższy pokonany dystans | 10 395 km z: Changi Intl - Singapore, Singapore do: Dusseldorf - Duesseldorf, Germany |
---|---|
najkrótszy pokonany dystans | 69 km z: Pokhara - Pokhara, Nepal do: Jomsom - Jomsom, Nepal |
średni dystans w ramach jednego lotu | 2 986 km |
najdłużej trwający lot | 13:30 h z: Changi Intl - Singapore, Singapore do: Dusseldorf - Duesseldorf, Germany |
najkrócej trwający lot | 0:20 h z: Pokhara - Pokhara, Nepal do: Jomsom - Jomsom, Nepal |
średnia długość lotu | 4:17 h |
nazwa | liczba | |||
---|---|---|---|---|
1. | WAW | Warsaw, Poland | 110 | 17,7% |
2. | DOH | Doha, Qatar | 53 | 8,5% |
3. | DXB | Dubai, United Arab Emirates | 31 | 5% |
4. | AMS | Amsterdam, Netherlands | 26 | 4,2% |
5. | KTM | Kathmandu, Nepal | 25 | 4% |
6. | DEL | Delhi, India | 24 | 3,9% |
7. | PEK | Beijing, China | 20 | 3,2% |
8. | RGN | Yangon, Burma | 19 | 3,1% |
9. | IST | Istanbul, Turkey | 19 | 3,1% |
10. | CMB | Colombo, Sri Lanka | 18 | 2,9% |
11. | MCT | Muscat, Oman | 13 | 2,1% |
12. | BOM | Bombay, India | 13 | 2,1% |
13. | FRA | Frankfurt, Germany | 12 | 1,9% |
14. | PRG | Prague, Czech Republic | 11 | 1,8% |
15. | PVG | Shanghai, China | 11 | 1,8% |
16. | SNW | Thandwe, Burma | 10 | 1,6% |
17. | CDG | Paris, France | 10 | 1,6% |
18. | BRU | Brussels, Belgium | 9 | 1,4% |
19. | MUC | Munich, Germany | 8 | 1,3% |
20. | CAN | Guangzhou, China | 8 | 1,3% |
nazwa | liczba | |||
---|---|---|---|---|
1. | Poland | 125 | 20,1% | |
2. | Qatar | 53 | 8,5% | |
3. | China | 49 | 7,9% | |
4. | India | 46 | 7,4% | |
5. | United Arab Emirates | 39 | 6,3% | |
6. | Nepal | 37 | 5,9% | |
7. | Burma | 36 | 5,8% | |
8. | Germany | 28 | 4,5% | |
9. | Netherlands | 26 | 4,2% | |
10. | Turkey | 24 | 3,9% | |
11. | Sri Lanka | 18 | 2,9% | |
12. | Oman | 13 | 2,1% | |
13. | Laos | 13 | 2,1% | |
14. | France | 12 | 1,9% | |
15. | Czech Republic | 11 | 1,8% | |
16. | Thailand | 9 | 1,4% | |
17. | Belgium | 9 | 1,4% | |
18. | United Kingdom | 8 | 1,3% | |
19. | Russia | 7 | 1,1% | |
20. | Switzerland | 6 | 1% |
nazwa | liczba | ||
---|---|---|---|
1. | Boeing 737 | 53 | 17,2% |
2. | Airbus 330 | 49 | 15,9% |
3. | Airbus 320 | 46 | 14,9% |
4. | Boeing 777 | 21 | 6,8% |
5. | Airbus 319 | 18 | 5,8% |
6. | ATR 72 | 16 | 5,2% |
7. | Boeing 787 Dreamliner | 14 | 4,5% |
8. | Airbus 380 | 14 | 4,5% |
9. | Airbus 321 | 13 | 4,2% |
10. | Embraer 195 | 12 | 3,9% |
11. | Boeing 747 | 7 | 2,3% |
12. | Embraer 170 | 5 | 1,6% |
13. | Airbus 350 | 5 | 1,6% |
14. | De Havilland Canada Dash 8 | 4 | 1,3% |
15. | De Havilland Canada DHC-6 Twin Otter | 4 | 1,3% |
16. | Boeing 767 | 4 | 1,3% |
17. | Airbus 340 | 4 | 1,3% |
18. | Embraer 175 | 3 | 1% |
19. | ATR 42 | 3 | 1% |
20. | Let L-410 Turbolet | 2 | 0,6% |
nazwa | liczba | ||
---|---|---|---|
1. | Qatar Airways | 53 | 17% |
2. | LOT Polish Airlines | 25 | 8% |
3. | Emirates Airline | 24 | 7,7% |
4. | KLM Royal Dutch Airlines | 22 | 7,1% |
5. | Jet Airways | 19 | 6,1% |
6. | Turkish Airlines | 16 | 5,1% |
7. | Lufthansa | 15 | 4,8% |
8. | China Southern Airlines | 10 | 3,2% |
9. | Air China | 10 | 3,2% |
10. | Czech Airlines | 8 | 2,6% |
11. | Swiss International Air Lines | 7 | 2,3% |
12. | Air KBZ | 6 | 1,9% |
13. | Air France | 6 | 1,9% |
14. | Aeroflot Russian Airlines | 6 | 1,9% |
15. | Spicejet | 5 | 1,6% |
16. | Lao Airlines | 5 | 1,6% |
17. | SilkAir | 4 | 1,3% |
18. | Ryanair | 4 | 1,3% |
19. | Pegasus Airlines | 4 | 1,3% |
20. | Finnair | 4 | 1,3% |
nazwa | liczba | ||
---|---|---|---|
1. | DOH - WAW | 13 | 4,2% |
2. | WAW - DOH | 12 | 3,9% |
3. | WAW - AMS | 7 | 2,3% |
4. | DOH - KTM | 6 | 1,9% |
5. | DEL - KTM | 6 | 1,9% |
6. | WAW - IST | 5 | 1,6% |
7. | SNW - RGN | 5 | 1,6% |
8. | IST - WAW | 5 | 1,6% |
9. | HEH - SNW | 5 | 1,6% |
10. | AMS - WAW | 5 | 1,6% |
11. | WAW - DXB | 4 | 1,3% |
12. | DXB - WAW | 4 | 1,3% |
13. | RGN - DOH | 3 | 1% |
14. | PRG - DXB | 3 | 1% |
15. | PKR - JMO | 3 | 1% |
16. | PEK - FRA | 3 | 1% |
17. | PEK - DXB | 3 | 1% |
18. | MCT - IST | 3 | 1% |
19. | KTM - DOH | 3 | 1% |
20. | IST - MCT | 3 | 1% |
prywatny | biznesowy |
---|---|
89 | 222 |
od okna | od przejścia | w środku |
---|---|---|
128 | 72 | 52 |
ekono- miczna |
ekonomiczna Plus |
biznes | pierwsza |
---|---|---|---|
306 | 1 | 4 | 1 |
jest z nami od: | 18 sty 2005 (17 lat temu) |
ostatnio widziany: | 7 kwi 2022 (2 mies. temu) |
odwiedził | 28 krajów |
był w | 417 miejscowościach |
strona jest częścią portalu transazja.pl
© 2004-2022 transazja.pl
transAzja.pl to serwis internetowy promujący indywidualne podróże po Azji. Przez wirtualny przewodnik po miastach opisuje transport, zwiedzanie, noclegi, jedzenie w wielu lokalizacjach w Azji. Dzięki temu zwiedzanie Chin, Indii, Nepalu, Tajlandii stało się prostsze. Poza tym, transAzja.pl prezentuje dane klimatyczne sponad 3000 miast, opisuje zalecane szczepienia ochronne i tropikalne zagrożenia chorobowe, prezentuje też informacje konsularne oraz kursy walut krajów Azji. Pośród usług dostępnych w serwisie są pośrednictwo wizowe oraz tanie bilety lotnicze. Dodatkowo dzięki rozbudowanemu kalendarium znaleźć można wszystkie święta religijnie i święta państwowe w krajach Azji. Serwis oferuje także możliwość pisania travelBloga oraz publikację zdjęć z podróży.