całkowita | 1013 |
---|---|
krajowe | 20 |
kontynentalne | 357 |
międzykontynentalne | 636 |
widokowe, inne * | 0 |
godzin | 7104:05 |
---|---|
dni | 296 |
tygodni | 42,3 |
miesięcy | 9,87 |
lat | 0,811 |
w kilometrach | 5 196 322 |
---|---|
w milach | 3 227 529 |
okrążenia równika | 129,66 |
dystans do księżyca | 13,518 |
dystans do słońca | 0,0347 |
lotniska | 126 |
---|---|
linie lotnicze | 33 |
samoloty | 21 |
trasy | 270 |
państwa | 69 |
najdłuższy pokonany dystans | 13 964 km z: Suvarnabhumi Intl - Bangkok, Thailand do: John F Kennedy Intl - New York, United States |
---|---|
najkrótszy pokonany dystans | 136 km z: Eleftherios Venizelos Intl - Athens, Greece do: Mikonos - Mykonos, Greece |
średni dystans w ramach jednego lotu | 5 130 km |
najdłużej trwający lot | 217:00 h z: Lech Walesa - Gdansk, Poland do: Tegel - Berlin, Germany |
najkrócej trwający lot | 0:10 h z: Bahrain Intl - Bahrain, Bahrain do: Abu Dhabi Intl - Abu Dhabi, United Arab Emirates |
średnia długość lotu | 7:00 h |
nazwa | liczba | |||
---|---|---|---|---|
1. | AUH | Abu Dhabi, United Arab Emirates | 875 | 43,2% |
2. | LHR | London, United Kingdom | 93 | 4,6% |
3. | JFK | New York, United States | 60 | 3% |
4. | FRA | Frankfurt, Germany | 52 | 2,6% |
5. | WAW | Warsaw, Poland | 45 | 2,2% |
6. | BKK | Bangkok, Thailand | 40 | 2% |
7. | JED | Jeddah, Saudi Arabia | 37 | 1,8% |
8. | MUC | Munich, Germany | 34 | 1,7% |
9. | SYD | Sydney, Australia | 31 | 1,5% |
10. | KUL | Kuala Lumpur, Malaysia | 31 | 1,5% |
11. | CDG | Paris, France | 30 | 1,5% |
12. | DUS | Duesseldorf, Germany | 26 | 1,3% |
13. | RUH | Riyadh, Saudi Arabia | 24 | 1,2% |
14. | TXL | Berlin, Germany | 20 | 1% |
15. | AMM | Amman, Jordan | 20 | 1% |
16. | MEL | Melbourne, Australia | 20 | 1% |
17. | DEL | Delhi, India | 19 | 0,9% |
18. | ICN | Seoul, South Korea | 18 | 0,9% |
19. | BOM | Bombay, India | 18 | 0,9% |
20. | DUB | Dublin, Ireland | 16 | 0,8% |
nazwa | liczba | |||
---|---|---|---|---|
1. | United Arab Emirates | 889 | 43,9% | |
2. | Germany | 132 | 6,5% | |
3. | United States | 106 | 5,2% | |
4. | United Kingdom | 104 | 5,1% | |
5. | Australia | 74 | 3,7% | |
6. | India | 69 | 3,4% | |
7. | Saudi Arabia | 67 | 3,3% | |
8. | Poland | 62 | 3,1% | |
9. | Thailand | 54 | 2,7% | |
10. | France | 35 | 1,7% | |
11. | Malaysia | 31 | 1,5% | |
12. | South Korea | 20 | 1% | |
13. | Jordan | 20 | 1% | |
14. | Italy | 20 | 1% | |
15. | Pakistan | 18 | 0,9% | |
16. | Singapore | 16 | 0,8% | |
17. | Ireland | 16 | 0,8% | |
18. | Switzerland | 14 | 0,7% | |
19. | Spain | 14 | 0,7% | |
20. | Philippines | 14 | 0,7% |
nazwa | liczba | ||
---|---|---|---|
1. | Airbus 330 | 226 | 23,4% |
2. | Airbus 380 | 216 | 22,3% |
3. | Boeing 777 | 199 | 20,6% |
4. | Boeing 787 Dreamliner | 112 | 11,6% |
5. | Airbus 320 | 95 | 9,8% |
6. | Airbus 340 | 38 | 3,9% |
7. | Airbus 321 | 28 | 2,9% |
8. | Airbus 319 | 10 | 1% |
9. | Boeing 737 | 8 | 0,8% |
10. | Bombardier CRJ 100 | 6 | 0,6% |
11. | Saab 2000 | 5 | 0,5% |
12. | Embraer 190 | 5 | 0,5% |
13. | Boeing 747 | 4 | 0,4% |
14. | Embraer 175 | 3 | 0,3% |
15. | Airbus 350 | 3 | 0,3% |
16. | Embraer 195 | 2 | 0,2% |
17. | Bombardier CRJ 200 | 2 | 0,2% |
18. | Boeing 757 | 2 | 0,2% |
19. | Embraer 170 | 1 | 0,1% |
20. | Boeing 767 | 1 | 0,1% |
nazwa | liczba | ||
---|---|---|---|
1. | Etihad Airways | 866 | 85,5% |
2. | 27 | 2,7% | |
3. | LOT Polish Airlines | 21 | 2,1% |
4. | Air Berlin | 19 | 1,9% |
5. | Lufthansa | 14 | 1,4% |
6. | Emirates Airline | 11 | 1,1% |
7. | Jetstar Airways | 5 | 0,5% |
8. | Delta Air Lines | 5 | 0,5% |
9. | Oman Air | 4 | 0,4% |
10. | KLM Royal Dutch Airlines | 4 | 0,4% |
11. | AirAsia | 4 | 0,4% |
12. | Olympic Airlines | 3 | 0,3% |
13. | Korean Air | 3 | 0,3% |
14. | Turkish Airlines | 2 | 0,2% |
15. | Thai Airways International | 2 | 0,2% |
16. | Small Planet Airlines | 2 | 0,2% |
17. | Czech Airlines | 2 | 0,2% |
18. | Air Canada | 2 | 0,2% |
19. | Aerosvit Airlines | 2 | 0,2% |
20. | Aerolineas Argentinas | 2 | 0,2% |
nazwa | liczba | ||
---|---|---|---|
1. | LHR - AUH | 46 | 4,5% |
2. | AUH - LHR | 46 | 4,5% |
3. | JFK - AUH | 30 | 3% |
4. | AUH - JFK | 27 | 2,7% |
5. | FRA - AUH | 19 | 1,9% |
6. | AUH - FRA | 18 | 1,8% |
7. | JED - AUH | 17 | 1,7% |
8. | BKK - AUH | 17 | 1,7% |
9. | AUH - JED | 17 | 1,7% |
10. | AUH - BKK | 17 | 1,7% |
11. | SYD - AUH | 15 | 1,5% |
12. | AUH - SYD | 15 | 1,5% |
13. | KUL - AUH | 14 | 1,4% |
14. | CDG - AUH | 14 | 1,4% |
15. | AUH - MUC | 14 | 1,4% |
16. | AUH - CDG | 14 | 1,4% |
17. | AUH - KUL | 13 | 1,3% |
18. | DUS - AUH | 12 | 1,2% |
19. | MUC - AUH | 11 | 1,1% |
20. | MEL - AUH | 10 | 1% |
prywatny | biznesowy |
---|---|
984 | 29 |
ekono- miczna |
ekonomiczna Plus |
biznes | pierwsza |
---|---|---|---|
866 | 2 | 145 | 2 |
jest z nami od: | 30 maj 2013 (9 lat temu) |
ostatnio widziana: | 12 gru 2021 (5 mies. temu) |
odwiedziła | 12 kraje |
była w | 68 miejscowościach |
strona jest częścią portalu transazja.pl
© 2004-2022 transazja.pl
transAzja.pl to serwis internetowy promujący indywidualne podróże po Azji. Przez wirtualny przewodnik po miastach opisuje transport, zwiedzanie, noclegi, jedzenie w wielu lokalizacjach w Azji. Dzięki temu zwiedzanie Chin, Indii, Nepalu, Tajlandii stało się prostsze. Poza tym, transAzja.pl prezentuje dane klimatyczne sponad 3000 miast, opisuje zalecane szczepienia ochronne i tropikalne zagrożenia chorobowe, prezentuje też informacje konsularne oraz kursy walut krajów Azji. Pośród usług dostępnych w serwisie są pośrednictwo wizowe oraz tanie bilety lotnicze. Dodatkowo dzięki rozbudowanemu kalendarium znaleźć można wszystkie święta religijnie i święta państwowe w krajach Azji. Serwis oferuje także możliwość pisania travelBloga oraz publikację zdjęć z podróży.